Veelzijdige projecten
Werk met diverse klanten, van startups tot gevestigde ondernemingen. Jij wordt verantwoordelijk voor je eigen klanten als eerste aanspreekpunt.
Bij RSM zorgen we ervoor dat bedrijven hun personeels- en salarisadministratie soepel kunnen laten verlopen. Als onderdeel van onze payroll-afdeling biedt je advies, ondersteuning en uitvoering aan onze klanten. Onze experts zijn altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en zorgen voor een geautomatiseerde salarisadministratie. Hierdoor kunnen bedrijven zich focussen op hun kernactiviteiten terwijl wij de administratieve lasten verlichten voor onze klanten.

Werken bij RSM betekent ook ondersteuning bieden aan internationale bedrijven met personeel in Nederland. Wij zorgen ervoor dat zij volledig conform zijn met de Nederlandse wet- en regelgeving voor loonbelasting, sociale zekerheid en salarisuitbetalingen. Als onderdeel van ons team help je bedrijven om hun internationale personeelszaken probleemloos te regelen.
Dankzij onze jarenlange ervaring en uitgebreid netwerk van internationale collega’s begeleiden wij onze klanten van voor af aan. Wij geven advies bij o.a. de volgende internationale vraagstukken:

Personeelsadministratie en salarisadministratie worden vaak samen genoemd, maar het zijn twee verschillende onderdelen binnen de HR afdeling. Vanuit het personeels- en salarisadministratie team werken we wel samen om dit zo goed mogelijk voor onze klanten te kunnen regelen, zodat zij daar geen omkijken naar hebben. Hieronder wordt het verschil verder toegelicht.
De personeelsadministratie richt zich op alle gegevens en documenten rondom medewerkers, zoals arbeidsovereenkomsten, functiewijzigingen, verlofaanvragen en opleidingen. Deze administratie zorgt ervoor dat alles rondom het dienstverband van een medewerker correct en actueel wordt vastgelegd.
Als salarisadministrateur ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van salarisadministraties van verschillende opdrachtgevers en je zorgt voor het controleren en bewaken van alle decentrale (salaris) mutaties, zodat de verwerking op een juiste wijze plaatsvindt. Als salarisadministrateur focus je je dus meer op de financiële kant. Het berekenen en uitbetalen van salarissen, het verwerken van loonheffingen en premies en het aanleveren van informatie bij de Belastingdienst. Je bent een belangrijke schakel voor de klant en zorgt ervoor dat het salaris voor het personeel op tijd wordt uitbetaald.
Net je MBO 3 of 4 opleiding afgerond in salarisadministratie? Start direct bij RSM en groei vanaf dag één mee in de praktijk. Je krijgt meteen een buddy die jou wegwijs maakt en je actief begeleidt in je ontwikkeling.
Samen met andere starters volg je in je eerste jaar gerichte trainingen, van softskills tot vakinhoudelijke workshops, afgestemd op jouw rol en ambities. Je leert door te doen, binnen een team waar je volop kunt vragen, meedenken en initiatief nemen. En natuurlijk ga je voor je PDL-diploma: wij helpen je om dat doel snel en succesvol te behalen.
In het payroll vakgebied ben je méér dan uitvoerder: je bent adviseur, sparringpartner en expert. Je werkt zelfstandig, maar altijd in een hecht team in Alkmaar of Heerlen waar kennisdeling en ondersteuning centraal staan. We stimuleren eigenaarschap, innovatie en persoonlijke groei, essentieel in een vakgebied dat constant in beweging is.
Bij RSM krijg je de ruimte om waarde toe te voegen, zowel bij klanten als binnen je team. Je werkt voor ondernemende organisaties die jouw advies waarderen en vertrouwen op jouw vakkennis. Zo bouw je niet alleen mee aan hun succes, maar ook aan dat van jezelf: The Power of Being You.
Werk met diverse klanten, van startups tot gevestigde ondernemingen. Jij wordt verantwoordelijk voor je eigen klanten als eerste aanspreekpunt.
Krijg begeleiding en kansen om door te groeien. Je behaalt je PDL en eventueel later je VPS.
Ondersteun bedrijven in het realiseren van hun doelen, nu en in de toekomst. Samen met de klant bespreek je de doelen en geef je adviezen.
Geen vacatures gevonden
Uitdaging, kennis overdragen, vrijheid. Dat zijn belangrijke elementen voor jou als professional. Of je nu starter bent, 2 jaar werkervaring hebt of meer dan 6, bij RSM krijg je de vrijheid om nieuwe ideeën te initiëren en daar zelf vorm aan te geven. Met de nodige kennis en begrip van de business van onze klanten zien we voor onszelf de rol van betrouwbare, soms eigenzinnige, sparringpartner. Onze onafhankelijke mindset maakt ons, samen met een gezonde dosis ambitie, tot uiterst capabele vakexperts die alles doen om hen als trusted advisors op een excellente manier te begeleiden.
Bij RSM draait het om mensen. We combineren professionele dienstverlening met een warme, informele cultuur. Korte lijnen, teamspirit en oprechte aandacht vormen de basis. We kiezen bewust voor middelgrote- en familiebedrijven, omdat daar ruimte is voor echte relaties. Onze belofte, The Power of Being Understood, komt hier volledig tot zijn recht.
Onze medewerkers krijgen en pakken volop kansen om zich te ontwikkelen. Via de RSM Academy, leiderschapsprogramma’s en passende trainingen bouw je aan je toekomst. Met 30 vakantiedagen, sport- en thuiswerkvergoedingen en leuke uitjes zorgen we voor een prettige balans.